4 Mart 2010 Perşembe

Orada Neler Oluyor - 7

Madem forum bu kadar hareketlendi, o zaman sicagi sicagina alin size yeni bir yazi. Bu haftasonu Antalya'da bir kongrede olacagim icin haftalik yazimi bugunden gondereyim bari. Ustelik sizlerden gelen istek uzerine konudan bir haber bazi arkadaslarimizin oryantasyonlari icin bol resim ve linkli haliyle.

- Ezel dizisine onumuzdeki bolumden itibaren Ramiz dayinin yurtdisindan gelen kizi roluyle Burcin Terzioglu (Murat Yildirim'in gercek hayattaki esi) dahil olacakmis. Tanimayanlar icin resmi asagida. Bu arada Ezel'in 8 Mart pazartesi gunku yeni bolumunun fragmanina da asagidaki linkten ulasabilirsiniz.

http://www.atv.com.tr/multimedya/video/videoizle/F9A1A32C-6F72-4F80-868F-BD6554FC12CC

- Ask-i Memnu dizisindeki erotik sahnelerden rahatsiz olan Kadin ve Aileden sorumlu devlet bakaninin dizilerde yeni duzenleme yapilmasi gerektigini bildirmesi uzerine Mujde Ar konuya super bir yorum getirmis, ben sozlerine cok guldum sizinle de paylasayim dedim. Mujde Ar demis ki: 'Korkarim eski Turk filmlerine donecegiz, bu filmlerdeki sahnelerde Turkan Soray gozlerini yumar, eliyle cimenleri yolardi, kamera da onunla birlikte cimenlere odaklanirdi. O cimen yolundu mu gitti demektir. Turkan 300 filmde yola yola Istanbul'un tepelerinde cayir cimen birakmadi.' Bu kadin super komik yaa. (Mujde Ar ve Turkan Soray'i taniyorsunuzdur diye onlarin resimlerini koymadim artik. Eger tanimiyorsaniz da yuh diyorum, çüş diyorum, oha diyorum, baska da bir sey diyemiyorum !! Kadin ve Aileden sorumlu bakanin da bu forumla bir alakasi yok zaten)

- Son kesfim Kenan Ece'nin (Samanyolu dizisindeki Namik-bu haftaki bolumde damatliklar icinde pek bir hostu) basrolunde oynadigi Yuregine Sor isimli sinema filmi 12 Mart'da vizyona girecekmis ve filmde basrolu Tuba Buyukustun ile paylasiyormus. Ben size demedim mi bu cocuk yakinda sinema filmi de cevirir ve yeni jon olur diye, ben biliyorum bu isleri anacigim. Gelecegin fikir liderleriyle vakit gecirdigim kadar gelecegin jonlerini kesfedip onlarla da zaman gecirseydim bayagi renkli bir hayatim olurdu sanirim:) Bu film vizyona girdigi donemlerde arkadasimizin cok populer olacagini simdiden soyleyebilirim. Namik gibi capkin ve pek sahsiyetli olmayan bir karakterden sonra Mustafa gibi aski icin bircok engeli goze alan birini canlandirmak Kenan'in hayran kitlesini bir hayli artiracak bence. Her ne kadar bu rolunde biyikli olsa da yine de Tuba ile birlikte cok hos bir ikili olacaklar. Tuba'yi da bu aralar bir cingene kizi olarak goruyoruz, simdi de Cayeli sivesiyle konusan bir Laz kizi olarak izleyecegiz. Bakalim buradaki sivesi nasil olacak? (Filmin Cayelili unlu yonetmeni Yusuf Kurcenli hem Tuba'nin hem de Kenan'in sivelerinin Cayelilerden farksiz oldugunu soylemis ama izleyip gorecegiz bakalim) Filmin fragmanina asagidaki linkten ulasabilirsiniz.

http://www.filmizle.com.tr/yuregine-sor.html

- Beren Saat gecen sene 2 sinema filminde rol almisti biliyorsunuz. Bunlardan Gecenin Kanatlari filmindeki roluyle Altin Kestane odulune layik gorulmus. Simdi de Guz Sancisi'ndaki roluyle Altin Bamya'ya aday gosterilmis. Her iki odul de isimlerinin dandikliginden de anlasilabilecegi gibi sinemada en kotulere verilen odullermis. Kadincagiz gecen yilin en populer oyuncularindan biriyken bu aralar surekli bir asagilanma halinde. Son gunlerde Ask-i Memnu dizisinde Bihter'in de iyice sevimsiz bir ruh haline burunmesiyle kiza gicik kapanlarin sayisi bir hayli artiyormus.

- Robert de Niro babasinin escinsel oldugunu aciklamis. Annesi ve kendisini 6 yasindayken terkeden babasinin bircok essinsel iliskisi olmus.

Bu haftalik da bu kadar. Hadi hepinize simdiden iyi haftasonlari. Ben yarindan itibaren Antalya'dayim ve tum haftasonu calisiyor olacagim. Ama ben yokum diye boslamayin sakin, siz yine yorumlarinizi yazmaya devam edin, emi !!!
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder