28 Şubat 2010 Pazar

Orada Neler Oluyor - 6

Sevgili dostlar,
Son birkaç gündür beni gören bazı arkadaşlardan ‘Orada neler oluyor, senden haber alamıyoruz’ şeklinde laflar duyuyorum. Orada neler oluyor, vallahi ben de bilmiyordum. Son birkaç haftadır iyice kopmustum, ne dizi izleyebiliyordum, ne de medya haberlerini takip edebiliyordum. En favori dizilerim olan Ezel, Aşk-i Memnu, Aşk ve Ceza gibi dizilerin bile son 2-3 bölümünü izleyememistim ama Allahtan hepsini kaydetmistim. Neyse uzun zaman sonra Istanbul'da gecirdigim ve surekli uyuklayip kalkip haftalardir seyredemedigim dizilerimi izledigim bir haftasonunun ardindan herkese yeni bir yaziyla merhaba.

- Yazimiza oncelikle Gonulcelen ile baslayalim. Gonulcelen dizisi nihayet Cuma akşami 22:10’da ATV’de başladi. Bence oldukca sicak, hem eglenceli hem de duygusal bir dizi, toplumun 2 farkli kesimini gayet guzel gecislerle anlatmislar. Roman mahallesinden entellektuel kesime, klarnetten piyanoya, kamyon kasasinda verilen konserden Aya Irini'ye olan bu gecisleri yaparken kullandiklari muzikleri de bayagi begendim. Ilk bolumde tum karakterleri tanitmayi amacladiklari icin gecisleri bol miktarda gorduk. Bu arada dizide cok komik ve eglenceli replikler de vardi. Etraftaki aglak dizilerden icimiz kiyilmisti vallahi, zaten yeterince stresli bir hayatimiz var, bir de ustune dizilerdeki olaylara uzulmek yerine tebessumle bir dizi izlemek cok iyi geldi. Oyunculara gelince; daha once hic alisik olmadigimiz tarzda bir Tuba izlemek basta bayagi garip geldi. O hanimefendi, agirbasli, zarif kiz gitmis, yerine tam sokak agziyla konusan cazgir bir tipleme gelmis. Kendi sesini kullanarak Roman sivesiyle konusmasi ve sarki soylemesi, kivirtarak yurumesi falan gayet basariliydi bence. Ayrica Feyza'nin da daha once soyledigi gibi kafasina esarp baglama tarzi yakinda yeni bir moda akimi yaratabilir, ikoncanlara ilham verebilir. Tabii herkese bu kadar yakisir mi bilemeyecegim. Cansel'i ilk kez bir dizide seyrediyorum. Ben arkadasin oyunculugunu ve anlamli bakislarini sevdim. Kendisi yakisikli, karizmatik ve sevimli bir sahsiyet. Murat Yildirim'dan sonra bu Murat'la da iyi ve uyumlu bir ikili olacaklar gibi duruyor. Garibimin bu cingene kizindan cekecegi var sanirim, daha ilk bolumden kafasina koca bir tasi yiyordu. Hasret ile Murat'in atismalari cok eglenceliydi. Tuba'nin ablasi rolundeki Gulnaz (Gunay Karacaoglu) da cok basarili, dogal, sahane bir karakter. Gulnaz'in repliklerine de bayagi guldum. Sozun ozu; guzel, muzikli, eglenceli, onumuzdeki bolumlerde daha duygusal sahneleri de barindiracak olan bir dizi Gonulcelen.Tam tahmin ettigim gibi daha ilk bolumden cok yuksek bir reyting alarak 2. siraya yerlesti. Onumuzdeki haftalarda kesin 1. olur. (Beni ongorulerimden dolayi herhalde takdir ediyorsunuzdur diye dusunuyorum). Bu arada Murat’cım daha önce bahsettiğim Cansel’in (yani Murat’ın) atkılı resmini aşağıda bulabilirsin. Senin atkının aynısı değil mi?? Hem isimleriniz, hem cisimleriniz benzeyecek anlaşılan.



- Ezel'in son bolumlerinde tempo biraz dusmus mu yoksa ben birkac hafta ara verince bana mi oyle geldi bilemedim? Biraz heyecani azalmis sanki, senaristler surekli yeni olaylar bulmakta zorlanmaya baslamislar gibi. Insallah konuyu uzatacagiz diye sacma bir yerlere dogru gitmez dizi. Bu arada gecen bolumde bir sahnede Ezel ve Eysan'in cep telefon numaralari gozukmus. Dizi fanatikleri bu numaralari telefon yagmuruna tutmuslar, ulasilamayan numara olunca da Turkcell'e sikayette bulunmuslar. Dizinin yapimcisi bu no'lari kullanilmayan numaralardan sectiklerini aciklamak durumunda kalmis. Vallahi bizim bazi insanlarimiz zeka ozurlu, Aziz Nesin az bile oran vermis!! Bu arada EZEL dizisi bu Pazartesi (1 Mart) yayınlanmayacakmış, yerine Güneşi Gördüm filmi olacak, izlemeyenlere duyurulur.

- Ask-i Memnu'da sanirim sona dogru yaklasiliyor. Adnan bey Behlul-Bihter iliskisini ogrendi, bakalim daha ne kadar kivirabilecekler. Bu arada Kivanc'cigimin dizide giydigi kendine ozgu tisortler cok begenilince kendi adini tasiyacak bir tisort markasi icin gorusmeler yapmaya basladigini da belirteyim.

- Engin Altan Duzyatan ve Mert Firat'li Kapalicarsi dizisinin saati son 2 haftada Cuma aksamlari saat 10'dan 8'e alinmisti, ama bu degisiklik dizi icin cok hayirli olmamis gibi, zira Hanimin Ciftligi dizisinin karsisinda biraz reyting kaybetmis. Eger boyle giderse birkac hafta sonra Gonulcelen ve Kapalicarsi dizilerinin saatleri yer degistirebilir gibi geliyor bana.

- Samanyolu dizisinin akibeti ile ilgili degisik haberler geliyor. Bir habere gore Vildan Atasever'e bir turlu isinamayan ve basindan beri Tuba Buyukustun ile birlikte oynamak istedigini medyaya aciklayan Ozcan Deniz yuzunden Vildan'in diziden ayrilacagi ve yakinda dizinin bitirilecegi belirtiliyor. Bir baska habere gore de dizinin senaristi degismis, buna paralel olarak son birkac haftadir reytingleri biraz yukselmis ve dizi devam edecekmis. Bakalim hangi senaryo gercek olacak, 1-2 hafta icinde isin rengi belli olur.

- Bu Kalp Seni Unutur mu dizisinin eski bolumleri bu hafta ici 4 aksam (Pazartesi-Persembe) saat 8'de Show TV'de yayinlanacakmis ama yeni bolum ne zaman gosterilecek bilemiyorum.

- Benim gibi Mehmet Gunsur'u ozleyenler icin bir haber ileteyim. Basrolunu Selma Ergeç (Asi'nin kiz kardesi Defne'yi oynayan manken) ile paylastigi Ses adlı bir sinema filmiyle 5 Mart'ta sinema severlerle bulusacakmis. Mehmet Gunsur'un bu filmle tekrar ortalarda gozukecek olmasina sevindim dogrusu. Kendisi Turkler icinde en begendigim esmer yakisiklisidir (Sarisin Kivanc'in esmer subesi de diyebiliriz). Gerci film sanirim korku filmi gibiymis ki hic hoslanmadigim bir tarz. Insallah cok korkutucu degildir de sinemaya gidip seyredebilirim. Izleyenler lutfen yorumda bulunsunlar. Bu arada Veda filmine giden var mi? Ben mutlaka gormek istiyorum, izlenimlerinizi merak ediyorum.

- TARKAN’ı dün gece narkotik polisi gözaltına almış. Şu anda emniyette sorgulanıyormuş ve haftasonunu gozaltinda gecirecekmis, pazartesi gunu de mahkemeye cikacakmis sanirim. Gazete haberlerine gore ciftliginde 12,5 gram esrar bulunmus, Tarkan kokain icicisi oldugunu kabul etmis, tedavi gorup bundan kurtulmak istedigini belirtmis ama bu esrarin kendisine degil soforune ait oldugunu soylemis. Ulen, yillardan beri sanat camiasinda icmeyen kalmadi, hatta koko cekmekten ismi lazim degil bazi sarkicilarin burnundaki kikirdagin eridigi ve burnuna protez takildigi falan soylendi, kabak zavalli Tarkan'in basina patladi. Bu aralar onune gelen gozaltina aliniyor, bu gidisle memlekette hapse girmeyen adam kalmayacak. Insallah bir an once serbest birakilir, ulkemizde kac tane megastar var Allahaskina?? Evladim nezarethaneye de hic alisik degildir, hastalaniverir mazallah.

- Hamile olan Ceyda Duvenci bebegini dusurmus. Kadin en son oynadigi dizisi Binbir Gece'de de cocugunu dusurup kafayi yiyen bir karakteri canlandirmisti, insallah gercek hayatta da oyle olmaz.

Bugunluk aktaracaklarim bu kadar. Tekrar bulusuncaya kadar simdilik hoscakalin. Bu arada uzun suredir yazismalara katilmayan arkadaslarin da ses vermelerini bekliyoruz.
Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder