10 Nisan 2010 Cumartesi

Orada Neler Oluyor - 13

Vayy bee, megerse yazilarimin ne fanatik takipcileri varmis da benim haberim yokmus!! 1 Nisan sakasinin uzerine bana gelen okuyucu yorumlarindan bazilari;

- Çook adisin…:)Harika bir 1 nisan şakası oldu.. tam kızacaktım, bizi bundan nasıl mahrum edersin diye ki sonuna kadar yazini dikkatle okudum:)Ama reply to all yapmadım ki şakan devam etsin…
- Oh.. saka oldugunu duyunca rahatladım.. Valla bekliyorum yazılarını.
- Valla odum koptu ne diyeyim.
- Oh be, 1 Nisan sakasi oldugunu duyunca cok sevindim. Ben okumaktan buyuk keyif aliyorum da..
- 1 Nisan sakanı bir tek ben yakaladım sanırım.. kimseden pek bi tepki gelmemis.. ben dizi izlemiyorum ama okuyorum magazinsel haberleri, iyi bir update oluyor..
- Sonuna kadar okudugumun kanıtı olarak 1 nisanın senin de kutlu olsun diyorum, hahahahaha
- Harikasin cici, durmak yok, yola devammm!!
- Sakın son olmasın bu yazı, daha yeni ısınmıştık...
- Vallahi ben okudugumda ama neden dedim, bir an sonra da sakadir, o yazmaktan bikmaz ve ben de sikilmadim diye dusundum:) hele su siralar dizilerin fragmanlarini bile izleyemiyorken daha bi kiymetli benim icin.
- Oncelikle 1 Nisan’ı çevremde hatırlayan tek kişi sen oldun, sağol varol.Yazılarını ilgiyle takip etmekle birlikte hiçbir diziyi izlemediğim için anlamlı katkıda bulunamadığım için üzülüyorum.

Madem okuyucu takip ediyor, o zaman haberlere devam...
- Ezel yeni bolumuyle bu Pazartesi aksami ekranlara donuyor, kacirmayin. Bu arada fragmanini gordum. Kerpeten Ali Tefo'yu once dövüyor, sonra gogsunden vuruyordu, Ramiz dayi da seyrediyordu, nasil is anlamadim? Fragman aşağıda..
http://www.dailymotion.com/video/xcw5kj_ezel-23-bolum-fragmany-12-nisan-201_shortfilms

- Kivanc Tatlitug'a Washington Post 'Orta Dogu'nun Krali' diye ovguler yagdirmis ve Turkiye'nin bolgedeki cikarlari ve turizminin tanitiminda buyuk katkisi oldugunu yazmis. Kivanccigimin unu her gecen gun daha da yayiliyor. Adam Ortadoguda Hollywood starlarindan bile daha gozde vallahi. Aşağıdaki linklerden, davetli olduğu Cairo, Middle East film festivallerinden ve Qatar fuarından falan kısa videolar görebilirsiniz. Bu arada Kıvanç'ın ingilizcesine ve Demi Moore, Susan Sarandon, Kurt Russell, Goldie Hawn gibi Hollywood starlarıyla aynı sahnede olduğuna da dikkatinizi çekerim. Hatta adama o kadar büyük ilgi varmış ki kendisi gölgede kalan Demi Moore 'bu kim' diye sormuş :)
http://www.facebook.com/video/video.php?v=151298922210

http://www.facebook.com/pages/Kivanc-Tatlitug/97723227171?ref=ts#!/video/video.php?v=102818262210

http://www.facebook.com/pages/Kivanc-Tatlitug/97723227171?v=app_2392950137&sb=48#!/video/video.php?v=148095992210

- Bu hafta yayinlanan Ask-i Memnu'da Behlul ile Nihal geceyi birlikte gecirdiler, opusurlerken de Bihter'e yakalandilar. Dizide Behlul ile yataga girmeyen bir tek Firdevs hanim kaldi, onun neyi eksik ayol :) Bence dizinin finalini boyle bir sahneyle bitirsinler, unutulmaz olur vallahi. Zaten artik dizinin adina Ask-i Memnu degil Seks-i Memnu diyenler varmis. Bu arada yeni bölümün fragmanına göre Bihter iyiden iyiye sinir krizi geçiriyor, Behlül feci çarptı bu kızı, Bihter'in sonu çok fena. Fragman aşağıda..
http://www.dailymotion.com/video/xcw5gy_ask-i-memnu-69-bolum-fragmani-15-ni_shortfilms

- Beren Saat silikon taktirmis ve gogsunu gere gere ortalarda dolasmaya baslamis. Birkac ay once vizyona giren 'Gecenin Kanatlari' filminde kucuk gogusleriyle gundeme gelmis, ustunun ciplak oldugu bir sahne icin rol arkadasi Murat Unalmis 'Beren'in goguslerine bakmadim' demisti, bunun uzerine Mujde Ar her zamanki kendine has yorumlariyla 'Bakmamis, cunku bakacak birsey bulamamis' diye dalga gecmisti:) Sanirim bu laf kizin icine oturmus olacak ki gogsune silikon taktirmis, su aralar TV'de yayinlanan Rexona deodorant reklaminda gogus dekoltesiyle salina salina yuruyor. Bunun uzerine diger deodorant firmalari hemen harekete gecip kendi urunlerinin reklaminda oynamasi icin Beren'in ezeli rakibi Tuba Buyukustun'e 2 milyon TL'lik anlasma teklifinde bulunmuslar. Ama Tuba teklifi kabul etmemis. Cok üstün bir davranış vallahi, 2 milyon için elalem herşeyini verir..

- Kenan Imirzalioglu ile Zeynep Beserler'in 6 yillik beraberlikten sonra ayrildiklari soyleniyormus, dedikodular dogru mu degil mi yakinda anlariz. Bu aralar Kenan'in yer aldigi Pepsi reklamlari ekranda donmeye basladi. Pepsi bu reklam serisi icin once Tarkan ile anlasmis, konserler dahil bu kampanya icin Tarkan'a 2.5 milyon TL vereceklermis, ama Tarkan hapse girince anlasmayi iptal etmisler, sonra Kenan'la bir rivayete gore 350 bin TL'ye baska bir rivayete gore de 2 milyon TL'ye anlasmislar.

- Vildan Atasever 2 yildir birlikte oldugu Ismail Hacioglu ile aile arasinda kiyilan nikahla gizlice evlenmis. Allah mesut etsin...


- Hanimin Ciftliginde bu hafta Muzaffer (Mehmet Aslantug) öldü ve diziye veda etti. Niye erken öldüğünü merak eden arkadaslar var, aciklamasini yapayim; Mehmet Aslantug zaten 26 bolum icin anlasmis, dizi Adana'da cekiliyor, adam yazdan beri Adana'da, karisi ve oglu ise Istanbul'da. O nedenle artik ayrilmak istemis, bir de karisi Arzum Onan ile cektikleri bir sinema filmi varmis, o filmi tamamlamak istiyormus. Ayrica zaten romanda da Muzaffer karakteri belli bir sure sonra ölüyor, o nedenle romanin ismi Hanimin Ciftligi. Ben zaten ayni saatte Gonulcelen oldugu icin uzun suredir bu diziyi izlemiyordum. Gonulcelen her hafta daha keyifli oluyor. Tek sikayetim Hasret'in saci ve kiyafetleri. Kizin saci ya gozunun icine giriyor ya da babaannelerin sac stilinde topuz yapiliyor, bir an once degisim sureci tamamlansa da daha fazla goz zevkimiz bozulmasa..Bu arada Gonulcelen'in izleyici sayisi da her hafta artiyor. Bu durum hemen arkasindan baslayan Samanyolu dizisine de yaradi. Bir ara reytingleri yerlerde surunen ve bitme tehlikesi ile karsi karsiya olan Samanyolu reytinglerde artik 5. siraya kadar yukseldi. Olan Melekler Korusun dizisine oldu bence. Gectigimiz haftalarda genelde ilk 3'te olan dizi artik ilk 10'a bile giremiyor. Bu durum boyle giderse korkarim bu dizi de yakinda ekranlara veda edebilir.

- Filipinlerde yayinlanan popstar yarismasinda adaylardan biri yaraticiligi ve sovuyla acayip fark yaratmis, ben de haftasonu televizyonda seyrettim, cok degisikti gercekten. Once profilden pantolon gomlekli ve sakalli bir erkek kalin bir sesle sarkisini soyluyor, sonra ayni kisi diger tarafina donuyor, bu tarafinda mini etek giymis, uzun sacli, makyajli bir kadin gayet tiz bir bayan sesiyle sarkiya devam ediyor. Adam sagina donuyor erkek, soluna donuyor kadin, sarkisinin bir kismini erkek sesiyle, devamini kadin sesiyle soyluyor falan. Cok enteresan ve sasirtici bir gosteriydi. İzlemek isteyenler için linki aşağıda..
http://www.bakakaldim.com/video-izle/yari-erkek-yari-kadin-sarkici-dinle-yarisi-kadin-yarisi-erkek-yarismaci-izle

- Bu aralar sinemaya pek gidemedim, ancak Gala daveti aldigimda falan izleyebiliyorum iste:) Saka bir yana, sinemaya gittikce yazmaya calisiyorum. Son haftalarda vizyona giren filmlerle ilgili cevreden duydugum yorumlara gore; Eyvah Eyvah cok komikmis (firsat buldugumda gidecegim ilk film bu olacak sanirim), Cok Film Hareketler Bunlar pek basarili degilmis, Dersimiz Ataturk guzel bir filmmis ama daha cok cocuklar icin hazirlanmis bir belgesel tadindaymis, Veda da fena degilmis ama super diyen duymadim, elestirilecek yonleri varmis. Bu hafta vizyona giren Avatar'a rakip gosterilen Titanlarin Savasi'ni da merak ediyorum, fragmani fena degildi. Aslinda forum grubunda benden cok daha fazla sinemaya giden arkadaslar var, onlar izledikce yorumlarini yazsalar biz de hangi filme gidecegimize oyle karar verebiliriz.

Bu haftalik haberler boyle, yeni gelismelerle yakinda tekrar bulusmak uzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder